Kompetence coachev in mentorjev
Osem kompetenc coachinga in mentorstva
(Kompetenčni okvir EMCC)
1.Razumevanje sebe
Izkazuje zavedanje lastnih vrednot, prepričanj in vedenj; prepozna, kako ti vplivajo na njegovo prakso, in uporablja to samozavedanje za upravljanje svojeeučinkovitosti pri izpolnjevanju ciljev klienta in, kjer je ustrezno, sponzorjevih ciljev.
2. Zavezanost samorazvoju
Raziščite in izboljšajte standarde svoje prakse ter ohranja ugled poklica
3. Upravljanje dogovora
Vzpostavi in vzdržuje pričakovanja in meje dogovora o mentorstvu/coachingu s stranko in, kjer je to primerno, s sponzorji
4. Grajenje odnosa
Spretno gradi in vzdržuje učinkovit odnos s klientom in, kjer je to primerno, s sponzorjem
5. Omogočanje vpogleda in učenje
Sodeluje s klientom in njegovim morebitnim sponzorjem, da zagotovi vpogled in učenje
6. Usmerjenost k izzidom in rezultatom
Izkazuje pristop in uporablja veščine pri podpori klientu pri želenih spremembah
7. Uporaba modelov in tehnik
Uporablja modele in orodja, tehnike in ideje, ki presegajo osnovne komunikacijske veščine, da bi dosegel vpogled in učenje
8. Evalvacija
Zbira informacije o učinkovitosti lastne prakse in prispeva k vzpostavljanju kulture vrednotenja rezultatov