Osem kompetenc coachinga in mentorstva

(Kompetenčni okvir EMCC)

 

1.Razumevanje sebe

Izkazuje zavedanje lastnih vrednot, prepričanj in vedenj; prepozna, kako ti vplivajo na njegovo prakso, in uporablja to samozavedanje za upravljanje svojeeučinkovitosti pri izpolnjevanju ciljev klienta in, kjer je ustrezno, sponzorjevih ciljev.

2. Zavezanost samorazvoju

Raziščite in izboljšajte standarde svoje prakse ter ohranja ugled poklica

3. Upravljanje dogovora

Vzpostavi in vzdržuje pričakovanja in meje dogovora o mentorstvu/coachingu s stranko in, kjer je to primerno, s sponzorji

4. Grajenje odnosa

Spretno gradi in vzdržuje učinkovit odnos s klientom in, kjer je to primerno, s sponzorjem

5. Omogočanje vpogleda in učenje

Sodeluje s klientom in njegovim morebitnim sponzorjem, da zagotovi vpogled in učenje

6. Usmerjenost k izzidom in rezultatom 

Izkazuje pristop in uporablja veščine pri podpori klientu pri želenih spremembah

7. Uporaba modelov in tehnik

Uporablja modele in orodja, tehnike in ideje, ki presegajo osnovne komunikacijske veščine, da bi dosegel vpogled in učenje

8. Evalvacija

Zbira informacije o učinkovitosti lastne prakse in prispeva k vzpostavljanju kulture vrednotenja rezultatov

 


Prenesi si kompetenčni okvir coachev in mentorjev (EMCC V2)

Prijavi se na naše e-novice